niedziela, 16 lutego 2014

Kosmetyki których używam :)

Dzisiaj przedstawię wam kosmetyki, w których się zakochałam i których używam :)


1. Balsam firmy Dove. Ma przyjemny, lekki zapach, dlatego od razu go kupiłam :) Kosztował mnie około 10zł.





2.  Odżywka do włosów z Garniera. Zawsze po umyciu włosów, wcieram ją, dzięki czemu łatwo się rozczesują. Na drugi dzień moje włosy są w dotyku milusie i na dodatek pachną owocami :) Zapłaciłam za nią w granicach 5-7 zł.




3. Żele pod prysznic Original Source. Uwielbiam je! Mają piękne kolory i zapachy! Jeśli skończy się butelka przeżywam niezły dramat. Dlatego przeważnie kupuję dwie na raz i jedna jest na zapas :) W tej chwili mam dwa żele z edycji limitowanej. Jeden British Strawberry a drugi Raspberry & cocoa ♥ Cena za jeden 8zł




4. Żel do mycia twarzy firmy Nivea. Prawie bez przerwy walczę z trądzikiem, a jak już ustąpi to tylko na chwilę. Ten pachnie pięknie, z resztą jak to Nivea, dlatego od razu go kupiłam. Nie pamiętam niestety za ile :c




5. Moje ulubione pomadki. Mam od groma błyszczyków i pomadek różnego rodzaju. Te jednak należą do moich ulubionych. LIP SMACKER. Jedna jest o zapachu coca coli, kupiłam ją jako pierwszą za jakieś 11 zł, a drugą dostałam w prezencie. Pisze, że jest to "Słodka śliwka" ale jak dla mnie zdecydowanie jest to Guma Donald :) Pomadki można kupić w granicach 8-13 zł :)



Gdzieś mam jeszcze pomadkę "FANTA" i "Sprite", ale oczywiście je gdzieś zgubiłam :)

Zdecydowanie polecam te kosmetyki! :)

4 komentarze: