piątek, 7 lutego 2014

15 miejsc, które chciałabym zwiedzić

Dzisiaj pokażę wam miejsca, które chciałabym zwiedzić :) Liczę na to, że kiedyś moje marzenia się spełnią i odwiedzę je wszystkie. Kolejność przypadkowa :)

1. Hiszpania, a dokładniej Barcelona

Mimo, że jestem Madridistką, bardzo chciałabym zobaczyć Barcelonę.










2. Belgia

Nie wiem... jakoś tak mnie pociąga. Moja przyjaciółka wyjechała do Belgii w tamtym roku. Przy okazji mogłabym ją odwiedzić :) Poza tym, Belgia słynie z pysznej belgijskiej czekolady! Przywiozłabym sobie caaały zapas :D









3. Czarnogóra

Te piękne krajobrazy, czyściutka woda. Tak, mam na myśli teren nadmorski :)








4. Drezno

Najlepiej w okresie świątecznym na jarmark, ale w innej porze roku oczywiście też bym się skusiła :)








5. Grecja

Ciepły klimat, czysta woda, skały i piękne budowle :)








6. Lazurowe Wybrzeże

Nie muszę chyba pisać, co mnie kusi do odwiedzenia tego miejsca :))








7. Londyn

Zawsze chciałam zobaczyć Big Ben, czerwone autobusy oraz London Eye. Może kiedyś?









8. Norwegia

Nie wiem czemu, po prostu podoba mi się ten kraj :)









9. Nowy Jork

Żółte taksówki - chociaż miałam z nimi styczność już w Pradze, wielkie budowle, tłumy ludzi na mieście, śpieszących się m.in do pracy.








10. Paryż

Zawsze chciałam zobaczyć wieżę Eifflę oraz odwiedzić Paryski Disneyland :)








11. Słowacja

Uwielbiam widok tych jezior i gór ♥







12. Wenecja

To również jedno z najpiękniejszych miast świata, które chciałabym zobaczyć :)






13. Chorwacja

Czyściutka woda, góry.. jedynym minusem są chyba tylko kamieniste plaże :)









14. Egipt

Zawsze chciałam zobaczyć piramidy oraz przejechać się na wielbłądzie :)








15. Dortmund

Mimo że już byłam w tym mieście, to pojechałabym na mecz Borussii :)











To tyle :) A wy, jakie chcielibyście miejsca zobaczyć? Byliście już w jakimś z wyżej wymienionych?

2 komentarze:

  1. Też bym chciała w te miejsca pojechać! W tym roku prawdopodobnie uda mi się jechać do Londynu ;)

    OdpowiedzUsuń