poniedziałek, 17 lutego 2014

Dzień kota :)

To dość nietypowe święto, prawda? :) Z tego co znalazłam na wikipedii, święto to obchodzone jest właśnie 17 lutego we Włoszech i Polsce. Słyszeliście o tym święcie? Może świętujecie je ze swoim pupilem? Święto to ma na celu podkreślić znaczenie kotów w życiu człowieka, niesienie pomocy wolno żyjącym i bezdomnym zwierzętom, które miały kiedyś dom, ale go straciły, a także uwrażliwienie ludzi na często trudny koci los.

DZIEŃ KOTA W INNYCH MIEJSCACH

☺ Rosja 1 marca
☺ Stany Zjednoczone 29 października
☺ Wielka Brytania 8 sierpnia


A Włochy natomiast mają jeszcze Dzień Czarnego Kota 17 listopada :)


Osobiście nie mam kota i nigdy nie miałam.Większość znanych mi kotów jest na prawdę cudowna, ale niektóre na prawdę są niegrzeczne i jak nie parskają na mnie to mnie drapią. Później cała jestem podrapana i cholernie mnie szczypie. Takich kotów nie lubię ;___; Może kiedyś zdarzy mi się zaadoptować tegoż pupila :)

Spójrzcie na te cudne, rozbrykane kociaki :)














A wy obchodzicie ze swoim pupilem jego dzień? :) Dajcie mu jakiś pyszny smakołyk ♥

Mogłabym zrobić galerię zdjęć waszych kotów, co o tym myślicie? Dajcie znać w komentarzu ♥

4 komentarze:

  1. Święto tak wielkiej wagi jak chociażby Dzień Marchewki, jestem ciekawa czy ktoś to obchodzi xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widziałam w internecie to obchodzi xD

      Usuń