niedziela, 23 lutego 2014

7 days challenge - post 1






Znalazłam to na blogu: http://onlyimagin.blogspot.com/


No to zaczynamy!

Mam na imię Sandra, za 5 dni kończę 15 lat, uwielbiam piłkę nożną. Kibicuję Borussii Dortmund i Realowi Madryt. Uczę się w najlepszej szkole w mieście - przyznam, jest ciężko. Z reguły jestem optymistyczną osobą, wrażliwą. 

Saga Zmierzch, Saga Jutro, Pamiętnik Nastolatki 

"Jutro kiedy zaczęła się wojna" "Zmierzch" "Pitch Perfect" "Paranormal Activity" "Obecność" 

Tak szczerze, to słucham muzyki, która wpadnie mi w ucho. Ogólnie nie mam ulubionej piosenkarki czy piosenkarza. Od małego lubiłam Selenę Gomez i dalej ją lubię ( jeśli masz coś do niej, masz coś do mnie ). Ewa Farna również jest dobrą wokalistką, Katy Perry też jest niezwykle utalentowana. 

Hmm wydaje mi się, że nie mam ulubionego tekstu :)

Blogowanie zaczęłam całkiem niedawno i nie ograniczam się do jednego ulubionego bloga. Bo jest ich na prawdę dużo! Wydaje mi się, że te z opowiadaniami o piłkarzach Borussii Dortmund są najciekawsze :) Interesujący mnie temat, czego chcieć więcej? :)


To do zobaczenia w kolejnym poście! :)



1 komentarz:

  1. Learn how much is titanium worth - Tioga
    If you are looking titaum for more information on titanium fitness how much titanium tubing is titanium worth and how dental implants much a golf club titanium rings for women is worth, read these tips and more.

    OdpowiedzUsuń